Системи контролю доступу (СКД) з безконтактними пластиковими картами в якості перепусток призначені для вирішення завдань підвищення безпеки об'єктів і забезпечення трудової дисципліни і порядку на підприємстві.
Завдання, які вирішуються за допомогою СКД:
Забезпечення безпеки:
СКД передбачає захист від доступу небажаних осіб на територію підприємства. Автоматизована прохідна на базі турнікетів-триподов з використанням безконтактних карток в якості перепусток значно підвищує рівень контролю доступу на територію підприємства. Вона дозволяє виключити вплив людського фактора при перевірці пропусків і реєстрації запізнень на роботу, що практично зводить до нуля можливість помилок і зловживань.
Контроль і управління доступом:
Система організовує пропуск співробітників на підприємство, здійснюючи ідентифікацію за безконтактними електронними картками за принципом «свій-чужий» і реєструючи час проходу. Доступ на територію при цьому не обмежується часовими рамками. Тобто, в разі запізнення співробітника, система пропускає його на підприємство, фіксуючи час проходу. Таким чином, такі порушення дисципліни, як запізнення, можуть легко відслідковуватися за допомогою ПО за будь-який проміжок часу (наприклад - за місяць), що спрощує контроль за дотриманням трудової дисципліни.
Захист матеріальних цінностей та інформації:
Система дозволяє стежити за всіма подіями в точках проходу і видає на комп'ютері оператору або охоронцеві повідомлення про тривожні події (зломи замків, порушеннях режиму контролю доступу і т.д.). Оператор може оперативно управляти системними пристроями - дистанційно заблокувати замки або, навпаки, відкрити їх, наприклад, в разі пожежі.
Облік робочого часу та реєстрація подій:
Система реєструє всі події, що відбуваються в ній як за фактом, так і за часом, і дозволяє отримувати будь-які звіти (за типами подій, по приміщеннях, по підрозділах, по співробітниках або за датою).
Автоматизований кадровий облік, оформлення і видача перепусток:
ПО системи забезпечує можливість ведення бази даних персоналу (ПІБ, посада, відділ, табельний номер, режим роботи, фотографія, паспортні дані, пропуск, права доступу), а також оформлення безконтактних карток в якості перепусток.